بازار گرم كتاب‌هاي دكوراتيو! – تيتر نيوز

به جامع ترين وبگاه تخصصي پزشكي و سلامت خوش آمديد.

بازار گرم كتاب‌هاي دكوراتيو! – تيتر نيوز

۱۱ بازديد

فرهنگ براي طبقات بالا و پايين چيزي جز زيبايي نيست. »كودكاني كه به كتاب معتاد هستند و دانش آموزان به دليل هزينه بالاي كتاب تمايلي به خريد كتاب هاي تزئيني ندارند. به گزارش تيتر نيوز ، روزنامه IS جام جم وي نوشت: تا آنجا كه به موتور جستجو مربوط مي شود و كار مي كند …

بازار گرم كتاب‌هاي دكوراتيو! – تيتر نيوز https://titr-news.ir/2021/08/بازار-گرم-كتاب‌هاي-دكوراتيو-تيتر-نيو/ تيتر نيوز Tue, 10 Aug 2021 15:47:04 0000 عمومي https://titr-news.ir/2021/08/بازار-گرم-كتاب‌هاي-دكوراتيو-تيتر-نيو/ فرهنگ براي طبقات بالا و پايين چيزي جز زيبايي نيست. »كودكاني كه به كتاب معتاد هستند و دانش آموزان به دليل هزينه بالاي كتاب تمايلي به خريد كتاب هاي تزئيني ندارند. به گزارش تيتر نيوز ، روزنامه IS جام جم وي نوشت: تا آنجا كه به موتور جستجو مربوط مي شود و كار مي كند …

فرهنگ براي طبقات بالا و پايين چيزي جز زيبايي نيست. »كودكاني كه به كتاب معتاد هستند و دانش آموزان به دليل هزينه بالاي كتاب تمايلي به خريد كتاب هاي تزئيني ندارند.

به گزارش تيتر نيوز ، روزنامه IS جام جم وي نوشت: تا آنجا كه به موتور جستجو مربوط مي شود و كار مي كند ، تبليغ و فروش هر نوع كتاب مصور در شبكه هاي اجتماعي خوب است. بيشتر فروشنده هاي دكوراسيون منزل و تزئينات هستند و تعداد كمي از توليدكنندگان هستند كه فقط كتاب هاي لوازم آرايشي را درخواست مي كنند.

من خوش شانس بودم و از طرف ديگر يك فرد بيمار و حرفه اي بودم. من در مورد اين شهرت در ميان فيلسوفان كتاب لوازم آرايشي و دكوراتورهاي خانه پرسيدم. چرا يك جعبه مقوايي با طرح كتاب اينقدر تقاضا دارد؟ چرا از كتاب به عنوان دكوراسيون استفاده كنيم؟ چرا آنها كتاب را با تلويزيون جايگزين كردند؟ گرم شدم و سوالاتم از كنجكاوي به توطئه تغيير كرد.

او خنديد و گفت: “چه كسي گفته است كه يك كتاب تزئيني كاملاً تزئيني است؟ ناگهان ، اين كتاب همان كتاب است. با عملكرد و تعريف يكسان! بسياري از شركت هاي مد ، پوشاك ، معماري و بهداشت هر سال كار خود را انجام مي دهند.” كتاب هاي عكس. “ناشران در سال هاي اخير آثار ادبي مشهور جهان را به كتاب هاي مصور تبديل كرده اند و يكي از محبوب ترين كتاب هاي تزئيني هستند.”

من هنوز آخرين خط پيام او را نخوانده بودم ، بنابراين او به سرعت چند عكس از كتابفروشي ها براي من ارسال كرد. در پشت چند عكس از طرح هاي منزل كه به طور جدي روي ميز وسط پذيرايي قرار گرفته اند نه جعبه مقوايي! گيج شده بودم و در ذهنم به دنبال سوالي بودم تا گره جديدي كه ايجاد شده بود باز شود. او مي گويد: “اين كتاب ها بسيار گران هستند.” حتي در خارج از ايران ، همه اقشار جامعه نمي توانند از عهده آن برآيند. اما مانند ديگر مارك ها ، براي اينكه مشتريان و بازار خود را از دست ندهند ، كالاهاي مشابه اما با كيفيت پايين تري را براي فقرا توليد مي كنند. آنها همچنين يك دفتر كارت تزئيني تهيه كردند. “چيزي شبيه شيشه دودي ، كه از مارك شناخته شده نيست و در برابر نور خورشيد كار نمي كند ، اما به هر حال شبيه كرم ضد آفتاب است!”

قيمت كتابها را پرسيدم. “اگر كسي كتابهاي اصلي در ايران مي خواهد ، بايد 200 200 كتاب براي هر كتاب هزينه كند. البته وارد كردن همان مدلها مقرون به صرفه نيست و در كارگاههاي مشابه در ايران ساخته مي شود. معمولا عنوان كتاب انتخاب مي شود ، اما ممكن است توليد شود با توجه به پيشنهاد و تقاضاي مشتري كار كنيد. كساني كه امكانات مالي كمي دارند اما مي خواهند ثروتمند به نظر برسند ، تا كنون موافقت كرده اند كه حداقل چيزي شبيه به آنها داشته باشند. با اين حال ، همان افراد ثروتمند اغلب از كتابهاي آرايش استفاده نمي كنند و جنبه خوبي دارند به هر دو گروه. “بيشتر مشتريان زنان جوان و روس هاي جوان هستند كه از دختر خود مراقبت مي كنند.”

جريان براي من آنقدر عجيب بود كه به جزئيات اضافي توجه زيادي نكردم. ذهن من گفت فرهنگ براي طبقات بالا و پايين چيزي جز زيبايي نيست. “كودكاني كه به كتاب معتاد هستند و دانش آموزان به دليل هزينه بالاي كتاب تمايلي به خريد كتاب هاي طنز ندارند.”

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.