حادثه تصادف اتوبوس روزنامه نگاران كه عصر چهارشنبه رخ داد س questionsالات و ابهامات زيادي دارد كه بزرگترين آنها مقصر و علت اين حادثه تلخ است. به گزارش تيتر نيوز ، حادثه دلخراش شامگاه چهارشنبه بيرون آمدن اتوبوس روزنامه نگار از ارميا ، رسانه هاي اين كشور را شوكه كرد. اما ابهامات و س questionsالاتي …
واژگوني اتوبوس خبرنگاران و سوالهاي بي پاسخ https://titr-news.ir/2021/06/واژگوني-اتوبوس-خبرنگاران-و-سوالهاي-ب/ تيتر نيوز Wed, 23 Jun 2021 22:39:09 0000 حوادث https://titr-news.ir/2021/06/واژگوني-اتوبوس-خبرنگاران-و-سوالهاي-ب/ حادثه تصادف اتوبوس روزنامه نگاران كه عصر چهارشنبه رخ داد س questionsالات و ابهامات زيادي دارد كه بزرگترين آنها مقصر و علت اين حادثه تلخ است. به گزارش تيتر نيوز ، حادثه دلخراش شامگاه چهارشنبه بيرون آمدن اتوبوس روزنامه نگار از ارميا ، رسانه هاي اين كشور را شوكه كرد. اما ابهامات و س questionsالاتي …
حادثه تصادف اتوبوس روزنامه نگاران كه عصر چهارشنبه رخ داد س questionsالات و ابهامات زيادي دارد كه بزرگترين آنها مقصر و علت اين حادثه تلخ است.
به گزارش تيتر نيوز ، حادثه دلخراش شامگاه چهارشنبه بيرون آمدن اتوبوس روزنامه نگار از ارميا ، رسانه هاي اين كشور را شوكه كرد. اما ابهامات و س questionsالاتي وجود دارد كه به نظر مي رسد پاسخي قانع كننده براي مسئولين باشد.
يكي اينكه طبق گفته خبرنگاران آسيب ديده در اين حادثه ، از ابتداي كار اتوبوس با مشكلات فني و كاستي هاي آشكاري روبرو بوده است. در حالي كه خبرنگاران در اتوبوس به شوخي مي گفتند ، “آيا مي خواهيد ما را با گرفتار شدن در اين اتوبوس بكشيد؟” بايد پرسيد چه كسي مسئول اجاره و خريد اين اتوبوس براي ماموريت روزنامه نگاران است و به چه وسيله اي؟
شايان ذكر است كه اتوبوس اين مأموريت خارج از سيستم حمل و نقل بود و شركت ها در اين منطقه فعال بودند ، زيرا راننده اتوبوس در تاريخ 3 مه به دليل از دست دادن مسافران به دليل تاج ، نامه اي به شركت Ordnance خود ارسال كرد. به دليل كمبود و تزريق ، او هزينه ساخت اتوبوس را محاسبه كرد و خواست كه يك ماه قايق حمل و نقل را ترك كند. دومين س questionالي كه با شنيدن خبر مرگ دو روزنامه نگار مشهور محيط زيست و زخمي شدن 17 نفر ديگر به ذهن خطور مي كند اين است كه چرا مسافر مجاز به سفر با همان اتوبوس بوده است ، نه توسط شركت حمل و نقل و نهادهاي مسئول نظارت. مانند سازمان بزرگراه. اما شخصي شده؟
با اين تفاوت كه همه اتوبوس ها و كاميون هايي كه در محورهاي مواصلاتي كشور تردد مي كنند توسط پليس راهنمايي و رانندگي كنترل نمي شوند و وضعيت كشور در ايستگاه پليس راهنمايي و رانندگي هر كشور تأييد مي شود. پس چرا اين اتوبوس از 23 مه سال جاري كه بنا به درخواست راننده غيرفعال شده مجاز به حمل مسافر است؟ !
س Anotherال ديگر اين است كه طي سالها ، وزرا و مقامات در حوزه حمل و نقل بارها به لزوم نوسازي هواپيماها اشاره كرده اند. با اين حال ، اتوبوس ها در سال هاي اخير باعث تصادف شده و جان بسياري از هموطنانمان را كه عموماً با همين مشكل روبرو بودند ، از دست داده اند. جايي كه مقامات مسئول در اين زمينه هستند و به اين سوال پاسخ مي دهند كه نوسازي كشتي به كجا رسيده است كه ما هميشه بايد منتظر شنيدن چنين اخبار ناخوشايندي باشيم!
سرانجام ، آژانس هاي متولي منطقه ، از وزارت راه و شهرسازي گرفته تا مديريت راه و ترابري ، شركت حمل و نقل مورد نظر ، پليس راهنمايي و رانندگي و حتي سازمان حفاظت محيط زيست بايد تنظيم كننده اين دوره رسانه باشند. . سوالات و ابهامات: نه تنها عاملان اين فاجعه شناسايي مي شوند ، بلكه ديگر هرگز شاهد چنين فجايعي نخواهيم بود.
انتهاي پيام