واژگوني اتوبوس خبرنگاران و سوال‌هاي بي پاسخ

به جامع ترين وبگاه تخصصي پزشكي و سلامت خوش آمديد.

واژگوني اتوبوس خبرنگاران و سوال‌هاي بي پاسخ

۱۰ بازديد

حادثه تصادف اتوبوس روزنامه نگاران كه عصر چهارشنبه رخ داد س questionsالات و ابهامات زيادي دارد كه بزرگترين آنها مقصر و علت اين حادثه تلخ است. به گزارش تيتر نيوز ، حادثه دلخراش شامگاه چهارشنبه بيرون آمدن اتوبوس روزنامه نگار از ارميا ، رسانه هاي اين كشور را شوكه كرد. اما ابهامات و س questionsالاتي …

واژگوني اتوبوس خبرنگاران و سوال‌هاي بي پاسخ https://titr-news.ir/2021/06/واژگوني-اتوبوس-خبرنگاران-و-سوال‌هاي-ب/ تيتر نيوز Wed, 23 Jun 2021 22:39:09 0000 حوادث https://titr-news.ir/2021/06/واژگوني-اتوبوس-خبرنگاران-و-سوال‌هاي-ب/ حادثه تصادف اتوبوس روزنامه نگاران كه عصر چهارشنبه رخ داد س questionsالات و ابهامات زيادي دارد كه بزرگترين آنها مقصر و علت اين حادثه تلخ است. به گزارش تيتر نيوز ، حادثه دلخراش شامگاه چهارشنبه بيرون آمدن اتوبوس روزنامه نگار از ارميا ، رسانه هاي اين كشور را شوكه كرد. اما ابهامات و س questionsالاتي …

حادثه تصادف اتوبوس روزنامه نگاران كه عصر چهارشنبه رخ داد س questionsالات و ابهامات زيادي دارد كه بزرگترين آنها مقصر و علت اين حادثه تلخ است.

به گزارش تيتر نيوز ، حادثه دلخراش شامگاه چهارشنبه بيرون آمدن اتوبوس روزنامه نگار از ارميا ، رسانه هاي اين كشور را شوكه كرد. اما ابهامات و س questionsالاتي وجود دارد كه به نظر مي رسد پاسخي قانع كننده براي مسئولين باشد.

يكي اينكه طبق گفته خبرنگاران آسيب ديده در اين حادثه ، از ابتداي كار اتوبوس با مشكلات فني و كاستي هاي آشكاري روبرو بوده است. در حالي كه خبرنگاران در اتوبوس به شوخي مي گفتند ، “آيا مي خواهيد ما را با گرفتار شدن در اين اتوبوس بكشيد؟” بايد پرسيد چه كسي مسئول اجاره و خريد اين اتوبوس براي ماموريت روزنامه نگاران است و به چه وسيله اي؟

شايان ذكر است كه اتوبوس اين مأموريت خارج از سيستم حمل و نقل بود و شركت ها در اين منطقه فعال بودند ، زيرا راننده اتوبوس در تاريخ 3 مه به دليل از دست دادن مسافران به دليل تاج ، نامه اي به شركت Ordnance خود ارسال كرد. به دليل كمبود و تزريق ، او هزينه ساخت اتوبوس را محاسبه كرد و خواست كه يك ماه قايق حمل و نقل را ترك كند. دومين س questionالي كه با شنيدن خبر مرگ دو روزنامه نگار مشهور محيط زيست و زخمي شدن 17 نفر ديگر به ذهن خطور مي كند اين است كه چرا مسافر مجاز به سفر با همان اتوبوس بوده است ، نه توسط شركت حمل و نقل و نهادهاي مسئول نظارت. مانند سازمان بزرگراه. اما شخصي شده؟

با اين تفاوت كه همه اتوبوس ها و كاميون هايي كه در محورهاي مواصلاتي كشور تردد مي كنند توسط پليس راهنمايي و رانندگي كنترل نمي شوند و وضعيت كشور در ايستگاه پليس راهنمايي و رانندگي هر كشور تأييد مي شود. پس چرا اين اتوبوس از 23 مه سال جاري كه بنا به درخواست راننده غيرفعال شده مجاز به حمل مسافر است؟ !

س Anotherال ديگر اين است كه طي سالها ، وزرا و مقامات در حوزه حمل و نقل بارها به لزوم نوسازي هواپيماها اشاره كرده اند. با اين حال ، اتوبوس ها در سال هاي اخير باعث تصادف شده و جان بسياري از هموطنانمان را كه عموماً با همين مشكل روبرو بودند ، از دست داده اند. جايي كه مقامات مسئول در اين زمينه هستند و به اين سوال پاسخ مي دهند كه نوسازي كشتي به كجا رسيده است كه ما هميشه بايد منتظر شنيدن چنين اخبار ناخوشايندي باشيم!

سرانجام ، آژانس هاي متولي منطقه ، از وزارت راه و شهرسازي گرفته تا مديريت راه و ترابري ، شركت حمل و نقل مورد نظر ، پليس راهنمايي و رانندگي و حتي سازمان حفاظت محيط زيست بايد تنظيم كننده اين دوره رسانه باشند. . سوالات و ابهامات: نه تنها عاملان اين فاجعه شناسايي مي شوند ، بلكه ديگر هرگز شاهد چنين فجايعي نخواهيم بود.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.