FUFISM = رسانه هاي اجتماعي يكپارچه براي كاربران. FUFISM فلسفه اي است كه مديران بايد براي اطمينان از اينكه رسانه هاي اجتماعي به روشي سازنده براي ادغام استراتژي SEO (بهينه سازي موتور جستجو) در استراتژي بازاريابي كلي خود استفاده مي كنند، اعمال كنند. اين كار آساني نيست زيرا اكثر مديران بازاريابي درك روشني از اصطلاح …
منبع :
How to Use FUFISM Based Marketing Tactics
How to Use FUFISM Based Marketing Tactics https://ijmarket.com/blog/how-to-use-fufism-based-marketing-tactics/ Sun, 14 Nov 2021 10:33:42 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/how-to-use-fufism-based-marketing-tactics/
FUFISM = رسانه هاي اجتماعي يكپارچه براي كاربران. FUFISM فلسفه اي است كه مديران بايد براي اطمينان از اينكه رسانه هاي اجتماعي به روشي سازنده براي ادغام استراتژي SEO (بهينه سازي موتور جستجو) در استراتژي بازاريابي كلي خود استفاده مي كنند، اعمال كنند. اين كار آساني نيست زيرا اكثر مديران بازاريابي درك روشني از اصطلاح …
منبع :
How to Use FUFISM Based Marketing Tactics
FUFISM = رسانه هاي اجتماعي يكپارچه براي كاربران.
FUFISM فلسفه اي است كه مديران بايد براي اطمينان از اينكه رسانه هاي اجتماعي به روشي سازنده براي ادغام استراتژي SEO (بهينه سازي موتور جستجو) در استراتژي بازاريابي كلي خود استفاده مي كنند، اعمال كنند.
اين كار آساني نيست زيرا اكثر مديران بازاريابي درك روشني از اصطلاح SEO و معناي واقعي آن ندارند.
سئو يا بهينه سازي براي موتورهاي جستجو، تلاش تركيبي آنلاين كل تيم بازاريابي براي اطمينان از ايندكس شدن صفحه شما در موتورهاي جستجو به گونه اي است كه بازديدكنندگان واجد شرايطي را كه به دنبال محصول، خدمات يا اطلاعات مرتبط شما هستند، به شما جذب كنيد.
بنابراين چگونه مي توانيد بازديدكنندگان واجد شرايط را به دست آوريد؟
با اطمينان از اينكه بازار مورد نظر شما به خوبي تعريف شده است، بازديدكنندگان واجد شرايطي به دست مي آوريد، و آن شخص در تيم فروش شما مي تواند به مجموعه اي از توضيحات مكتوب هر يك از گروه هاي بازار شما دسترسي داشته باشد كه با خدمات/محصولات مورد علاقه شما در اين گروه هدف گذاري شده است. موضوع به اين فهرست بايد با همه افرادي كه با اطلاعات آنلاين شما كار مي كنند به اشتراك گذاشته شود، همراه با ليستي از كلمات كليدي از پيش تعريف شده كه بايد براي هر نسخه اي كه اين گروه بازار پوشش مي دهد اعمال شود.
انجام اين كار دشوار يعني اطمينان از اينكه همه افراد درگير در تهيه اطلاعات آنلاين براي انتشار و مصرف در بازار مورد نظر شما كار آساني نيست.
مديريت كسب و كار شما نياز به جلسات منظم با رهبران تيم دارد. اين رهبران تيم بايد در يك جلسه حضور داشته باشند و آنها بايد انواع اطلاعات، آمار و تجزيه و تحليل آماري اثربخشي استراتژي هاي خود را به اشتراك بگذارند كه تأثير مداخله را توسط تيم SERP (صفحه نتايج جستجو) نشان مي دهد. از استراتژي هاي مختلف درگير در تبليغ شركت ها، محصولات و خدمات.
اين استراتژيهاي مختلف به چند گروه تقسيم ميشوند، و فهرست زير راهنمايي است كه بخشهاي اصلي را نشان ميدهد كه در صورت لزوم ميتوان آنها را بيشتر تقسيم كرد.
- وب سايت ها و سايت هاي تجارت الكترونيك
- وبلاگ ها و انجمن هاي آنلاين
- رسانه هاي اجتماعي
- دايركتوري هاي آنلاين و تجاري يا انتشارات آنلاين شخصي
تيم فناوري اطلاعات (IT) شما نيز بايد با تجزيه و تحليل آماري بازديدكنندگان شما به مهمان نزديك شود.
- سايت اينترنتي
- وبلاگ
- پروفايل هاي رسانه هاي اجتماعي
تيم فناوري اطلاعات شما بايد بتواند مشخص كند كه بازديدكنندگان آنلاين شما از كجا آمدهاند، و نشان دهند كه كدام يك از استراتژيهاي بازاريابي آن بازديدكنندگان را به صفحه شما كشانده است و نشان ميدهد كدام صفحه محبوبترين صفحه را داشته است. بازديد كرده و آنها را به استراتژيهاي بازاريابي مختلف مرتبط كرده است. اگر فروش شما به صورت يكپارچه هماهنگ و مديريت شود و بازار هدف شما به طور مداوم در همه پلتفرم ها با كلمات كليدي مشترك استفاده شود، اين امكان پذير نخواهد بود.
منبع :
How to Use FUFISM Based Marketing Tactics