داستان سقوط اپل از رتبه دوم به سطح پايين موضوعي است كه مدتي است مي شنويم. با اين حال، كاهش نام تجاري لزوما به طور كلي كاهش نمي يابد، به خصوص در گزارش هاي ماهانه يا فصلي. گزارش هاي سالانه در بررسي عملكرد يك برند اهميت بيشتري دارند. در همين حال، گزارش سه ماهه سوم …
منبع :
بازگشت اپل به دومين برند پرفروش موبايل دنيا در چارك سوم سال ۲۰۲۱
بازگشت اپل به دومين برند پرفروش موبايل دنيا در چارك سوم سال ۲۰۲۱ https://ijmarket.com/blog/بازگشت-اپل-به-دومين-برند-پرفروش-موبايل/ ايجي ماركت Fri, 29 Oct 2021 21:41:03 0000 دانش و فناوري https://ijmarket.com/blog/بازگشت-اپل-به-دومين-برند-پرفروش-موبايل/
داستان سقوط اپل از رتبه دوم به سطح پايين موضوعي است كه مدتي است مي شنويم. با اين حال، كاهش نام تجاري لزوما به طور كلي كاهش نمي يابد، به خصوص در گزارش هاي ماهانه يا فصلي. گزارش هاي سالانه در بررسي عملكرد يك برند اهميت بيشتري دارند. در همين حال، گزارش سه ماهه سوم …
منبع :
بازگشت اپل به دومين برند پرفروش موبايل دنيا در چارك سوم سال ۲۰۲۱
داستان سقوط اپل از رتبه دوم به سطح پايين موضوعي است كه مدتي است مي شنويم. با اين حال، كاهش نام تجاري لزوما به طور كلي كاهش نمي يابد، به خصوص در گزارش هاي ماهانه يا فصلي. گزارش هاي سالانه در بررسي عملكرد يك برند اهميت بيشتري دارند. در همين حال، گزارش سه ماهه سوم سال 2021 منتشر شده است. در آنجا شاهد بازگشت اپل به دومين برند پرفروش دنيا هستيم.
دومين برند پرفروش در جهان
مجموعه كاملي از داده هاي فروش جهاني گوشي هاي هوشمند در سه ماهه سوم سال 2021 توسط Canalys منتشر شده است و تاييد مي كند كه اپل تنها پس از سامسونگ قرار دارد.
325.5 ميليون دستگاه در سه ماهه (ژوئيه تا سپتامبر) فروخته شد كه 6 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل كاهش داشت. اين كاهش از گزارش IDC دوباره ديديمش دليل اصلي كاهش فروش، كمبود مداوم چيپست هاي جهاني است.
سامسونگ 69.4 ميليون گوشي فروخت كه از ساير توليدكنندگان جلوتر است، اما اين رقم نسبت به سال گذشته 13 درصد كمتر است. اپل با فروش 49.2 ميليون دستگاهي، افزايش 14 درصدي را در سال گذشته به دليل تقاضاي زياد براي سري آيفون 13 و پرفروش ترين نسل آيفون 12 تجربه كرد.شيائومي با 44 ميليون دستگاه در جايگاه سوم قرار دارد. Oppo (36.7 ميليون) و vivo (34.2 ميليون) در جايگاه پنجم قرار دارند. اوپو با 18 درصد رشد فروش بسيار خوب عمل كرد.
با نگاهي به سه ماه آخر سال، تحليلگران Canalys بر اين باورند كه برندهاي گوشي هاي هوشمند بر بهبود زنجيره تامين، تعديل قيمت و اجراي قراردادهاي جديد پرتفوي تمركز خواهند كرد.
نظر شما چيه فكر مي كنيد اپل چقدر مي تواند در رتبه دوم پس انداز كند؟
براي دوستان خود پست كنيد
منبع :
بازگشت اپل به دومين برند پرفروش موبايل دنيا در چارك سوم سال ۲۰۲۱