اگر براي اولين بار در حال ايجاد يك وب سايت هستيد يا تازه شروع به انتشار آثار مكتوب خود به صورت آنلاين كرده ايد ، ممكن است كلمه اي كه در مورد SEO جستجو شده است را شنيده باشيد. اما به چه معنا است؟ SEO مخفف بهينه سازي موتورهاي جستجو است و يك فرايند فعال …
منبع :
راهنماي مبتدي براي SEO – كلمات كليدي و پيوند مجدد
راهنماي مبتدي براي SEO – كلمات كليدي و پيوند مجدد https://ijmarket.com/blog/راهنماي-مبتدي-براي-seo-كلمات-كليدي-و-پيون/ https://ijmarket.com/blog/راهنماي-مبتدي-براي-seo-كلمات-كليدي-و-پيون/#respond ايجي ماركت Sun, 10 Oct 2021 14:31:19 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/راهنماي-مبتدي-براي-seo-كلمات-كليدي-و-پيون/
اگر براي اولين بار در حال ايجاد يك وب سايت هستيد يا تازه شروع به انتشار آثار مكتوب خود به صورت آنلاين كرده ايد ، ممكن است كلمه اي كه در مورد SEO جستجو شده است را شنيده باشيد. اما به چه معنا است؟ SEO مخفف بهينه سازي موتورهاي جستجو است و يك فرايند فعال …
منبع :
راهنماي مبتدي براي SEO – كلمات كليدي و پيوند مجدد
اگر براي اولين بار در حال ايجاد يك وب سايت هستيد يا تازه شروع به انتشار آثار مكتوب خود به صورت آنلاين كرده ايد ، ممكن است كلمه اي كه در مورد SEO جستجو شده است را شنيده باشيد. اما به چه معنا است؟ SEO مخفف بهينه سازي موتورهاي جستجو است و يك فرايند فعال براي افزايش ديد وب سايت شما در وب است. عناصر زيادي در سئو وجود دارد و حتي اگر بتوانيد آن را به تنهايي انجام دهيد ، زمان و تلاش زيادي براي موفقيت لازم است. بياييد نگاهي به دو عنصر مهم داشته باشيم كه بايد در يك استراتژي اساسي SEO وجود داشته باشد.
كليد واژه ها
يكي از مهمترين مواردي كه هنگام ايجاد وب سايت بايد انجام دهيد ، تصميم گيري در مورد كلمات كليدي است. كلمه كليدي عبارت يا عبارت واحدي است كه افراد مي توانند در موتور جستجو براي يافتن سايت شما تايپ كنند. نكته خوب در مورد كلمات كليدي اين است كه آنها چيزي هستند كه شما كاملاً در كنترل آن هستيد – شما مي توانيد كلمات كليدي را انتخاب كنيد و مي توانيد آنها را فقط در وب سايت خود اعمال كنيد. كلمات كليدي بايد در محتواي وب سايت شما ، در URL ها (در صورت امكان) ، در متا تگ ها ، در پيوندها و حتي برچسب هايي با تصوير گنجانده شوند. با اين حال ، بايد از تراكم 1 تا 3 درصد در هر صفحه استفاده كنيد ، زيرا اين به نظر مي رسد هرزنامه باشد.
اگر از كلمات كليدي كه به عنوان منبع خوب به دنبال آن هستيد مطمئن نيستيد ، از ابزار كلمات كليدي Google AdWords استفاده كنيد. اين ابزار به شما امكان مي دهد يك عبارت كليدي بنويسيد و سپس ببينيد چقدر رقابت در اينترنت وجود دارد و همچنين تعداد افرادي كه هر ماه آن عبارت را جستجو مي كنند. هنگامي كه شروع به كار مي كنيد ، كلمات كليدي كم رقابت ايده خوبي است زيرا استراتژي SEO شما را ساده مي كند.
بك لينك كردن
كلمات كليدي ذكر شده در بالا ساده ترين بخش استراتژي SEO براي پياده سازي هستند. اما چرا بله ، زيرا آنها بخشي از بهينه سازي صفحه هستند ، به اين معني كه در وب سايت شما هستند. از طرف ديگر ، نيش به دليل بهينه سازي صفحه است و آسان نيست. براي اينكه وب سايت شما در رتبه بندي موتورهاي جستجو بالا ظاهر شود ، موتورهاي جستجو مي خواهند بدانند كه مربوط است. يكي از راه هايي كه آنها اين موضوع را تعيين مي كنند ، ميزان پيوندهاي سايت هاي ديگر است كه به سايت شما اشاره مي كنند.
بنابراين استراتژي حذف به معني تشويق ساير سايت ها براي پيوند داخلي است. اگر وب سايت شما بزرگ يا شناخته شده است ، پيوندها به طور طبيعي ظاهر مي شوند ، اما از آنجا كه تازه وارد دنياي اينترنت شده ايد ، بايد بيشتر تلاش كنيد. برخي از مواردي كه مي توانيد مشاهده كنيد شامل انتشار انجمن ، بازاريابي رسانه هاي اجتماعي ، ميزباني است. وبلاگ نويسي و نظر دادن در مورد وبلاگ ها. هنگامي كه پيوند مي دهيد ، مي خواهيد سعي كنيد و از طريق anchor text به سايت خود بازگرديد – متن لنگر متني است كه پيوند دارد و بايد كليدواژه شما باشد – تا جستجوي كلمات كليدي خاص خود را افزايش دهيد.
سئو آسان نيست اما امكان پذير است. اگر مايل به صرف وقت و تلاش هستيد ، دليلي وجود ندارد كه يك وب سايت جديد نتواند با سايتهايي كه قبلاً در همان طاقچه ساخته شده اند رقابت كند.
منبع :
راهنماي مبتدي براي SEO – كلمات كليدي و پيوند مجدد