هنگام تصميم گيري در مورد نحوه سرمايه گذاري پول و زمان براي ارتقاء تجارت خود ، بايد مواردي مانند سرمايه گذاري در AdWords يا SEO را در نظر بگيريد. اگرچه دو استراتژي بازاريابي متفاوت است ، اما اگر در كنار هم استفاده شوند ، مي توانند براي تجارت شما مفيد باشند. براي تصميم گيري مناسب …
منبع :
مزاياي SEO و AdWords براي مشاغل محلي
مزاياي SEO و AdWords براي مشاغل محلي https://ijmarket.com/blog/مزاياي-seo-و-adwords-براي-مشاغل-محلي/ https://ijmarket.com/blog/مزاياي-seo-و-adwords-براي-مشاغل-محلي/#respond ايجي ماركت Tue, 21 Sep 2021 01:41:45 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/مزاياي-seo-و-adwords-براي-مشاغل-محلي/
هنگام تصميم گيري در مورد نحوه سرمايه گذاري پول و زمان براي ارتقاء تجارت خود ، بايد مواردي مانند سرمايه گذاري در AdWords يا SEO را در نظر بگيريد. اگرچه دو استراتژي بازاريابي متفاوت است ، اما اگر در كنار هم استفاده شوند ، مي توانند براي تجارت شما مفيد باشند. براي تصميم گيري مناسب …
منبع :
مزاياي SEO و AdWords براي مشاغل محلي
هنگام تصميم گيري در مورد نحوه سرمايه گذاري پول و زمان براي ارتقاء تجارت خود ، بايد مواردي مانند سرمايه گذاري در AdWords يا SEO را در نظر بگيريد. اگرچه دو استراتژي بازاريابي متفاوت است ، اما اگر در كنار هم استفاده شوند ، مي توانند براي تجارت شما مفيد باشند. براي تصميم گيري مناسب در اين مورد مي توانيد به يك متخصص SEO و AdWords / PPC مراجعه كنيد.
تفاوت بين SEO و بازاريابي AdWords
با بهبود سئوي خود مي توانيد رتبه وب سايت خود را در صفحات نتايج موتورهاي جستجو ارتقا دهيد. اين امر با ايجاد ارتباط بيشتر صفحه با بازديدكنندگان ، به شما ترافيك بيشتري مي دهد. موتورهاي جستجو مانند Google ليست هاي جستجوي رايگان را ارائه مي دهند زيرا نمي توانيد رتبه هاي بهتري براي وب سايت خود خريداري كنيد. دليل اين واقعيت اين است كه گوگل به دنبال محتواي قابل اعتماد و مفيد از همه وب سايت ها در رتبه هاي برتر SERPs است.
از سوي ديگر ، AdWords از Google تبليغات آنلاين را از طريق تبليغات PPC ارائه مي دهد كه پس از محتوا و جستجوي مربوط به دنياي وب ، گام بعدي در بازاريابي آنلاين محسوب مي شود. شما نمي توانيد با استفاده از تبليغات پولي در AdWords رتبه وب سايت خود مانند SEO را ارتقا دهيد ، اما مي تواند به شما در ارتباط با تعداد زيادي از مخاطبان هدف آنلاين كمك كند.
شما بايد مزاياي يك استراتژي بازاريابي آنلاين را در نظر بگيريد تا بدانيد كدام يك براي شما بهتر است.
مزاياي سئو
سئو به شما كمك مي كند تا در جستجوهاي لازم وب سايت خود را بيشتر نشان دهيد
اين مي تواند به شما كمك كند تا پيامهاي واضح ، مفيد و توضيحي را براي مشتريان خود به زباني آسان براي خواندن بنويسيد.
اين به شما امكان مي دهد بدون استفاده از الگوريتم هاي پيچيده موتورهاي جستجو ، با كاربران بالقوه وب سايت خود صحبت كنيد.
پيوند به ساير سايت ها در صفحه وب شما مي تواند به بهبود رتبه شما كمك كند
وب سايت شما مي تواند بدون هيچ هزينه اضافي در نتايج جستجوي ارگانيك ظاهر شود.
مزاياي AdWords
تبليغات PPC AdWords به صاحبان مشاغل اجازه مي دهد تا تبليغات خود را هنگام ارائه خدمات به مخاطبان خود نشان دهند. به ازاي هر كليك بر روي آگهي كه از وب سايت خود بازديد مي كنيد ، مبلغي به بازديدكنندگان پرداخت مي شود. به اين ترتيب ، مي توانيد مخاطبان آنلاين زيادي را براي تجارت خود به دست آوريد.
با نمايش تبليغات خود در ساير وب سايت هاي مرتبط ، به شما در ارتقاء تجارت خود در خارج از موتورهاي جستجو كمك مي كند.
در حالي كه AdWords نمي تواند رتبه وب سايت شما را بهبود بخشد ، مي تواند به جذب بازديدكنندگان آنلاين بيشتر كمك كند.
بنابراين يك متخصص SEO و AdWords در ملبورن مي تواند به شما در تصميم گيري استراتژي بازاريابي مناسب براي كسب و كار شما كمك كند.
اطمينان حاصل كنيد كه وب سايت شما نيز دوستانه است.
منبع :
مزاياي SEO و AdWords براي مشاغل محلي