محققان برند و محققان بازار تشخيص مي دهند كه فناوري تلفن همراه محرك اصلي توسعه جهاني است. بر اساس يك نظرسنجي اخير ، 85 درصد از كاربران از تلفن هاي هوشمند در بين همه كاربران تلفن همراه استفاده مي كنند و تعداد آنها رو به افزايش است. اين كشور حتي با دستمزد كم يا پايه …
منبع :
تحقيقات بازار موبايل – آيا فكر مي كنيد بي احترامي است؟
تحقيقات بازار موبايل – آيا فكر مي كنيد بي احترامي است؟ https://ijmarket.com/blog/تحقيقات-بازار-موبايل-آيا-فكر-مي-كنيد-ب/ https://ijmarket.com/blog/تحقيقات-بازار-موبايل-آيا-فكر-مي-كنيد-ب/#respond ايجي ماركت Wed, 08 Sep 2021 21:42:21 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/تحقيقات-بازار-موبايل-آيا-فكر-مي-كنيد-ب/
محققان برند و محققان بازار تشخيص مي دهند كه فناوري تلفن همراه محرك اصلي توسعه جهاني است. بر اساس يك نظرسنجي اخير ، 85 درصد از كاربران از تلفن هاي هوشمند در بين همه كاربران تلفن همراه استفاده مي كنند و تعداد آنها رو به افزايش است. اين كشور حتي با دستمزد كم يا پايه …
منبع :
تحقيقات بازار موبايل – آيا فكر مي كنيد بي احترامي است؟
محققان برند و محققان بازار تشخيص مي دهند كه فناوري تلفن همراه محرك اصلي توسعه جهاني است. بر اساس يك نظرسنجي اخير ، 85 درصد از كاربران از تلفن هاي هوشمند در بين همه كاربران تلفن همراه استفاده مي كنند و تعداد آنها رو به افزايش است. اين كشور حتي با دستمزد كم يا پايه هرم و بازارهاي نوظهور رشد داشته است ، كه نشان مي دهد تلفن هاي همراه ديگر به عنوان چيزي اضافي تلقي نمي شوند ، بلكه ضروري هستند. امروزه معمول است كه همه افراد در شهر ، از ماموران گرفته تا رانندگان تاكسي ، از دستگاه هاي هوشمند مانند تلفن ، تبلت يا موارد مشابه استفاده مي كنند. او هميشه توانايي خود را در ارتباط دادن چند نفر در آن دوران نشان داد.
اگرچه اكثر مردم اين استانها داراي تلفن هايي هستند كه فقط مزاياي عمده اي را ارائه مي دهند ، مانند پيام كوتاه و تماس ، تلفن هاي همراه و 3G يا 4G كه تلفن هاي رده بالا هستند در ميان اين بخش هاي تجاري مشهود است. از سال 2008 ، اين تلفن ها ، كه مرور اوليه اينترنت را ارائه مي دهند ، با افزايش مداوم ، علاقه مندي قابل توجه مصرف كنندگان را در سراسر جهان برانگيخته است.
بنابراين ، ارزيابي تلفن همراه نه تنها براي خريداران بلكه براي كساني كه در جستجوي بازار موبايل پيشرو هستند نيز اهميت دارد. صادقانه بگويم ، محققان بازاريابي تلفن همراه پيش بيني كردند كه دستگاه هاي تلفن همراه به زودي به ابزار اصلي جمع آوري اطلاعات تبديل مي شوند ، زيرا مردم همچنان تلفن هاي همراه خود را به همه جا منتقل مي كنند.
بديهي است كه رونق كسب و كار موبايل دور از دسترس نيست و با افزايش روز افزون تعداد افرادي كه به فناوري تلفن همراه عادت دارند ، اين تحقيقات بايد اين تحولات جديد را نيز در نظر بگيرند. آنها بايد نحوه استفاده از تلفن همراه را بدانند تا اولين انتخاب خود در جمع آوري داده هاي تلفن همراه باشد. اين نوع تحقيقات علاوه بر بررسي تأثيرات فناوري در حال تحول سريع تلفن همراه ، بايد مسائل امنيتي مربوط به جمع آوري داده ها را نيز پيش بيني كند. مهم اين است كه نحوه استفاده مردم از ابزارها و نحوه تعامل محققان با افراد از طريق آنها بسيار مهم است. در حال حاضر محققان مي توانند انواع مختلف مشاهدات و آزمايشات را با قابليت هاي منحصر به فردي كه دستگاه هوشمند روي ميز قرار مي دهد ، انجام دهند. بهبود تجربه تلفن همراه بايد براي اطمينان از اثربخشي از نظر نرخ تعامل و صحت اطلاعات ايجاد شود.
در زمان تحقيق در مورد بازار تلفن همراه ، محقق مي تواند در طول زمان ارائه آن ، در زمان دقيق وقوع آن ، س askال كند. اين سازمان را بيشتر از هر زمان ديگري به مشتري نزديك مي كند. با قابليت ها و ويژگي هاي اضافي مورد استفاده در گوشي هاي رده بالا امروزه ، جزئيات در حال افزايش و بهبود است. اكنون مي توان تصاوير ، صدا و تصوير را در يك نظرسنجي يا تحقيق انجام شده قرار داد و اطلاعات جمع آوري شده از اطلاعات جمع آوري شده سريع است كه باعث مي شود دقيق تر و دقيق تر شود. داده ها را مي توان بر اساس سهم بازار ، دفعات خريد ، رفتار و روند مشتري تعريف كرد و به محصول يا فرايند بازاريابي مربوط است.
مطمئناً اين امر انگيزه اي براي تحقيقات بازاريابي موبايلي ايجاد كرده است ، بنابراين ، ما هميشه بايد مراقب راههاي مختلفي باشيم كه مي توانيم با ارزيابي صنعت تلفن همراه از آن سود ببريم.
منبع :
تحقيقات بازار موبايل – آيا فكر مي كنيد بي احترامي است؟