براساس ويكي پديا ، بازاريابي وابسته بر اساس موفقيتي است كه در آن يك شركت تلاش فروشنده يا شريك را براي يك يا چند كميسيون (همانطور كه اغلب ناميده مي شود) در فروش محصول يا خدمات بدست مي آورد. گفته مي شود كه اين سيستم به چهار بازيگر اصلي نياز دارد: فروشنده يا فروشندگان ، …
منبع :
تعريف بازاريابي وابسته – آنلاين
تعريف بازاريابي وابسته – آنلاين https://ijmarket.com/blog/تعريف-بازاريابي-وابسته-آنلاين/ https://ijmarket.com/blog/تعريف-بازاريابي-وابسته-آنلاين/#respond ايجي ماركت Thu, 02 Sep 2021 18:30:52 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/تعريف-بازاريابي-وابسته-آنلاين/
براساس ويكي پديا ، بازاريابي وابسته بر اساس موفقيتي است كه در آن يك شركت تلاش فروشنده يا شريك را براي يك يا چند كميسيون (همانطور كه اغلب ناميده مي شود) در فروش محصول يا خدمات بدست مي آورد. گفته مي شود كه اين سيستم به چهار بازيگر اصلي نياز دارد: فروشنده يا فروشندگان ، …
منبع :
تعريف بازاريابي وابسته – آنلاين
براساس ويكي پديا ، بازاريابي وابسته بر اساس موفقيتي است كه در آن يك شركت تلاش فروشنده يا شريك را براي يك يا چند كميسيون (همانطور كه اغلب ناميده مي شود) در فروش محصول يا خدمات بدست مي آورد. گفته مي شود كه اين سيستم به چهار بازيگر اصلي نياز دارد: فروشنده يا فروشندگان ، شبكه (كه شامل خدمات ، محصولات ، پيوندهاي كاري ، بنرها ، مقاله ها و فرايند پردازش پرداخت ها) ، شركا و مشتريان است.
تلاش هاي شركا در مورد انتشار محصول فروشنده در وبلاگوسفر كه در آن بازديدكنندگان به دنبال راه حلي براي يك مشكل هستند يا به دنبال چيزي هستند كه احساسات آنها را تحت تأثير قرار دهد به دليل اطلاعات با كيفيت ، بسيار عالي است. به عنوان مثال ، اگر وبلاگي ايجاد كرده ايد ، جايي كه نظرات محصولات از فروشندگان وجود دارد ، ايده اين است كه پيوندي را در انتهاي پست خود قرار دهيد.
بنابراين ، شما اطلاعات با كيفيت ايجاد مي كنيد ، پيوندها را اضافه مي كنيد و وقتي مشتري از اطلاعات لذت مي برد ، روي پيوند كليك مي كند و سپس به وب سايت فروشنده منتقل مي شود ، كه در واقع فروش محصول را به دنبال دارد.
مهمترين نكته در اين فرايند بازاريابي ، ارائه اطلاعات خوب و مقدار زيادي از آن است. به عبارت ديگر ، شما نه تنها با خريد يك محصول بلكه با دو يا سه محصول ، يك پايگاه مشتري وفادار ايجاد مي كنيد. بستگي به تلاش هاي بازاريابي شما دارد كه در نهايت با تايپ كلمات كليدي در موتورهاي جستجوي اصلي يا كشيدن عباراتي در عنوان خود كه بازديدكنندگان را وادار به خواندن مشخصات شما مي كند ، اطلاعات زيادي را در اختيار مشتريان علاقمند قرار دهيد.
بنابراين ، بازاريابي بازاريابي را مي توان در آنجا تعريف كرد مرحله آسان 4:
1. آموزش و پرورش. البته ، كليد موفقيت بازاريابي با هم است و مطمئناً در زمان مناسب در را باز مي كند. علاوه بر اين ، چيزهاي زيادي براي يادگيري و پوشش دادن زمينه هاي اصلي بازاريابي مانند بازاريابي ايميلي ، بهينه سازي موتورهاي جستجو ، تحقيقات كلمات كليدي ، ايجاد لينك ، رسانه هاي اجتماعي و غيره بازاريابي وابسته ، تبليغات طبقه بندي شده ، وبلاگ نويسي ، نوشتن محتوا ، تعيين هدف و موارد ديگر وجود دارد. توسعه شخصي
با اين حال ، دامنه وسيع افشاي محصول و خدمات ، اثربخشي محصول را تعيين مي كند. به عبارت ديگر ، به زبان ساده ، هرچه چشم بيشتر ببيند و دريافت كند ، فروش شما بيشتر مي شود.
2. مسئوليت را بر عهده بگيريد. شما مي توانيد تمام تحصيلات جهان را داشته باشيد و دانش كامل براي موفقيت در بازاريابي وابسته را داشته باشيد ، با همه پوشش هاي “نكته و مزاحمت”. اما اگر از اين دانش استفاده نشود ، اين دانش بي معني مي شود. به بيان ساده ، مي توانيد يك كتاب راهنما را از انتها تا انتهاي دوچرخه سواري بخوانيد ، اما اگر روي صندلي نپريد و ركاب زدن را شروع نكنيد ، هرگز آزادي و سرعت سوار شدن را از يك نقطه به بعد احساس نمي كنيد. يكي ديگر. در چند دقيقه ، به جاي پياده روي در مسافت يكسان و رسيدن به مقصد طولاني مدت.
3. در مسير باشيد – نگرش مثبت. اين البته پشتكار و پشتكار يك كارآفرين موفق اينترنتي را مشخص كرده است. به عنوان مثال ، شما مي توانيد با تمام اشتياق براي ايجاد يك محصول باورنكردني يا محصول قابل فروش به عنوان شريك ، انگيزه داشته باشيد ، با اين حال ، تا زماني كه احساس نكنيد اولين پرداخت به حساب PayPal شما واريز مي شود يا تأييديه در صندوق ورودي شما نمي رسد ، اينطور نخواهد بود. طولاني ، (شايد در 1 ماه ، 2 ماه يا شايد 1 سال) زماني كه انگيزه شما شروع به از بين رفتن مي كند و شما كاملاً تسليم مي شويد.
اين امر در بين بسياري از همكاراني كه سعي مي كنند اولين فروش خود را انجام دهند رايج است. آنها متوجه مي شوند كه كار نمي كند. خوشبختانه ، با تجربه و بارها و بارها ، بازاريابي كار مي كند. توصيه هاي مربيان موفق بازاريابي مي تواند اين امر را بارها مانند نوشيدن آب از چشمه ثابت كند.
4. آزمايش ، حذف ، اصلاح و ساختن. اين يك دينام بي نهايت براي آزمايش محصولات فروش و محل صحبت “ماهي” است. به عنوان مثال ، مديران وب مجرب در زمينه توليد بهترين و سريع ترين نتايج ، تلاش هاي وقت گير و وقت گير را حذف مي كنند. همچنين به اين معني است كه مجموعه تلاش هاي بازاريابي خود را در يك زمينه گسترش دهيد ، نه اينكه زمان زيادي را در زمينه هاي ديگر بازاريابي صرف كنيد.
به عنوان مثال ، حتي اگر در ايجاد مقالات با كيفيت و ارسال آنها به سايت هايي مانند EzineArticles.com فعال هستيد ، همچنان مي توانيد از ايجاد ويدئوهاي جذاب در YouTube با استفاده از پيوندهاي مربوطه كه در زير ويديو يا تصاوير ايجاد شده وجود دارد ، سود زيادي ببريد. پيوند وابسته در تبليغات ويديويي كار مي كند. اين استراتژي بازاريابي براي جذب هزاران بازديد كننده ثابت شده است. علاوه بر اين ، ثابت شده است كه مي تواند ترافيك را به كانال صفحه فشار شما هدايت كند.
به عنوان آخرين تجزيه و تحليل ، شما تلاش هاي بازاريابي خود را در بسياري از نقاط شبكه جهاني وب افشا و گسترش مي دهيد.
در نتيجه ، اين مقاله 45 دقيقه طول كشيد تا با اطلاعات با كيفيت توليد شود و اميدوارم “باعث نياز شما” براي شروع يا ادامه اين سفر بازاريابي شود.
منبع :
تعريف بازاريابي وابسته – آنلاين