اداره يك كسب و كار با چرخه فروش طولاني مي تواند بسيار خسته كننده باشد. اين بار سرگرم كننده اي از تماس هاي سرد ، خريداران سنتي و فروشندگان شگفت انگيز است. اگر براي تجهيزات اداري ، فناوري پيشرفته يا هر مشاغل ديگري در صنعت خرده فروشي كار مي كنيد يا كار مي كنيد ، …
منبع :
خلاصه كتاب: بازاريابي داخلي – نوشته برايان هاليگان و دارمش شاه
خلاصه كتاب: بازاريابي داخلي – نوشته برايان هاليگان و دارمش شاه https://ijmarket.com/blog/خلاصه-كتاب-بازاريابي-داخلي-نوشته-براي/ https://ijmarket.com/blog/خلاصه-كتاب-بازاريابي-داخلي-نوشته-براي/#respond ايجي ماركت Sat, 14 Aug 2021 04:29:11 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/خلاصه-كتاب-بازاريابي-داخلي-نوشته-براي/
اداره يك كسب و كار با چرخه فروش طولاني مي تواند بسيار خسته كننده باشد. اين بار سرگرم كننده اي از تماس هاي سرد ، خريداران سنتي و فروشندگان شگفت انگيز است. اگر براي تجهيزات اداري ، فناوري پيشرفته يا هر مشاغل ديگري در صنعت خرده فروشي كار مي كنيد يا كار مي كنيد ، …
منبع :
خلاصه كتاب: بازاريابي داخلي – نوشته برايان هاليگان و دارمش شاه
اداره يك كسب و كار با چرخه فروش طولاني مي تواند بسيار خسته كننده باشد. اين بار سرگرم كننده اي از تماس هاي سرد ، خريداران سنتي و فروشندگان شگفت انگيز است. اگر براي تجهيزات اداري ، فناوري پيشرفته يا هر مشاغل ديگري در صنعت خرده فروشي كار مي كنيد يا كار مي كنيد ، اين كتاب براي شما مناسب است.
اما چرا اين براي من مهم است؟
من هميشه مي خواهم اين سوال را طوري مطرح كنم كه انگار روي كفش شما نشسته ام. آيا از بازگشت آن سود خواهيد برد؟ در حال حاضر مشاغل براي كسب و كار بايد نوآوري داشته باشند. كليد واژه در اينجا كسب درآمد است. بازاريابي سنتي يا بازاريابي سنتي اما در حال حاضر چندان م effectiveثر نيست. تكنيك هاي بازاريابي شامل تبليغات كلي ، تبليغات چاپي ، تماس سرد ، بازاريابي تلفني ، اسپم و ساير تكنيك هاي مخرب است.
معاملات مغناطيسي يا سرنخ ها در حال حاضر مثر است زيرا مشتري بيشتر تحصيل كرده است. وقتي به اطلاعات نياز دارند ، ابتدا به Google مي روند و مطالب مربوطه را جستجو مي كنند. تكنيك هاي بازاريابي جذاب عبارتند از SEO (بهينه سازي موتورهاي جستجو) ، رسانه هاي اجتماعي ، وبلاگ نويسي ، وب سايت هاي قابل تامل ، فيلم ها ، پادكست ها و ساير ابزارهاي توليد محتوا.
اطلاعات زيادي در اين كتاب وجود دارد. به خاطر وقت ، به سه نكته مهم اشاره مي كنم.
1. ايجاد محتوا – اكثر وب سايت ها “بروشور -ware” هستند يعني فقط در تلاش براي فروش كالا و خدمات هستند. مشكلات اين رويكرد عبارتند از: 1. بر محصول متمركز است تا مشتري ، 2. هيچ تفاوتي در رقابت ، 3. حمل محصولاتي كه سود بسيار كمي دارند. ايجاد محتوا به مشتريان شما كمك مي كند تا مشكل را تشخيص دهند زيرا به راه حل مربوط مي شود. اين امر با پرسش هاي متداول ، پست هاي وبلاگ ، تصاوير سفيد How -To و ساير مطالب مرتبط اتفاق مي افتد. اهميت محتوا بسيار مهم است و بايد به جاي اينكه توسط شركت حمل شود ، توسط مشتري ارائه شود. اين نقل قول بن فرانكلين خلاصه مي كند – “يا چيزي بنويس كه ارزش خواندن داشته باشد يا كاري انجام بده كه ارزش نوشتن داشته باشد.”
2. تخصص – محتواي خلاقانه به شما امكان مي دهد در زمينه خود پيشرو شويد. مشتريان مي خواهند با رهبران ، متخصصان و متخصصان كار كنند. اين سريعترين و بهترين راه است تا رقابت خود را در گرد و غبار قرار دهيد و پيشنهادات خود را متمايز كنيد. ساده ترين راه براي شروع اين كار اين است كه پست هاي مربوط به وبلاگ را بخوانيد و نظر دهيد و به اشتراك بگذاريد. محتوا را برداريد و مجدداً در وبلاگ ها ، فيلم ها و پادكست ها استفاده كنيد و آن را در يوتيوب ، فيس بوك و توييتر ارسال كنيد. مردم به اطمينان خاطر داخلي نياز دارند و وقتي به آنها اطمينان مي دهيد ، اقدامي انجام مي دهند و از شما پيروي مي كنند. اگر با سازمان هاي بزرگتر رقابت مي كنيد ، اين مي تواند يك مزيت واقعي باشد. فراموش نكنيد كه اكثر مردم ساعت دعوت مي كنند و اگر به صنعت خود عشق نشان دهيد ، شما به عنوان يك رهبر تفكر ديده خواهيد شد و تجارت شما رشد خواهد كرد.
3. اندازه گيري: بهترين چيز در مورد بازاريابي ورودي اين است كه همه چيز را اندازه گيري كنيد. اين بدان معناست كه شما يك دستگاه متحرك داريد كه مي تواند براي حداكثر عملكرد تنظيم شود. گوگل يك موتور جستجوي بي نهايت است. مي توانيد كمپين PPC (پرداخت به ازاي كليك) را راه اندازي كرده و ظرف دو ساعت بازخورد دريافت كنيد. هدف اين است كه آنچه پيش مي رود را حفظ كرده و آنچه را كه نمي رود دور بريزيم. اندازه گيري پيشرفت باعث مي شود كه نسل شما به يك اركستر با انتخاب خوب بپيوندد.
فروش هاي ورودي بذر مقدس نسل سرب هستند زيرا هنگامي كه حق با شماست ، نسل سرب متحد مي شود. اين تفاوت پنهان بين سرب ورودي و خروجي است. اگر از بازاريابي تلفني استفاده مي كنيد ، بايد هر روز به افراد پول پرداخت كنيد تا تماس بگيرند و درصد درصدي دريافت خواهند كرد. با فروش هاي ورودي ، تعداد بازديدكنندگان و بازديدكنندگان خود را افزايش مي دهيد كه باعث جمع شدن نتايج ورد دهان مي شود. اين يك معامله بزرگ است و نكته اصلي اين است كه به آن زمان كافي بدهيد تا به ثمر برسد.
اميدوارم اين خلاصه مختصر مفيد واقع شده باشد. كليد يك ايده جديد اين است كه آن را با روال روزانه خود سازگار كنيد تا به يك عادت تبديل شود. عادات در عرض 21 روز تغيير مي كند. چيزي كه مي توانيد از اين كتاب بياموزيد اين است كه بازاريابي ورودي تأثير زيادي دارد. يكپارچگي راز توسعه يك سازمان بسيار مثر است. تبديل به يك فروشنده ورودي شويد و افراد پول بالايي را براي كار شما به شما مي دهند.
منبع :
خلاصه كتاب: بازاريابي داخلي – نوشته برايان هاليگان و دارمش شاه