هنگامي كه صاحبان وب سايت ها به دنبال يك استراتژي اثبات شده براي به دست آوردن بازديدكنندگان مرتبط به وب سايت خود هستند ، اغلب با اين سوال مواجه مي شوند. آيا بايد از روش هاي تبليغاتي CPP يا CPA استفاده كنند؟ در واقع ، رشد كسب و كار CPA نشان مي دهد كه اين …
منبع :
CPP در مقابل CPA در تبليغات
CPP در مقابل CPA در تبليغات https://ijmarket.com/blog/cpp-در-مقابل-cpa-در-تبليغات/ https://ijmarket.com/blog/cpp-در-مقابل-cpa-در-تبليغات/#respond ايجي ماركت Mon, 16 Aug 2021 23:37:41 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/cpp-در-مقابل-cpa-در-تبليغات/
هنگامي كه صاحبان وب سايت ها به دنبال يك استراتژي اثبات شده براي به دست آوردن بازديدكنندگان مرتبط به وب سايت خود هستند ، اغلب با اين سوال مواجه مي شوند. آيا بايد از روش هاي تبليغاتي CPP يا CPA استفاده كنند؟ در واقع ، رشد كسب و كار CPA نشان مي دهد كه اين …
منبع :
CPP در مقابل CPA در تبليغات
هنگامي كه صاحبان وب سايت ها به دنبال يك استراتژي اثبات شده براي به دست آوردن بازديدكنندگان مرتبط به وب سايت خود هستند ، اغلب با اين سوال مواجه مي شوند. آيا بايد از روش هاي تبليغاتي CPP يا CPA استفاده كنند؟ در واقع ، رشد كسب و كار CPA نشان مي دهد كه اين نوع ترافيك و مشتريان زمان زيادي طول مي كشد ، و خدمات خوب زيادي در بازار وجود دارد ، برخي از كارشناسان مي گويند كه بسيار زياد است و بايد به تبليغات CPP در شركت آنلاين بازگردد. ابتدا ، نويسنده مي خواهد دو اصطلاح بازاريابي آنلاين را تعريف كند ، و سپس تفاوتهاي مربوط را در بحث برجسته كند: CPP در مقابل CPA در تبليغات.
تبليغات CPP چيست؟
CPP به طور كلي مخفف عبارت غير مجاز مي باشدt Point Rating است. به اين ترتيب تبليغ كننده يك آگهي خريداري مي كند و قيمت به عنوان هزينه رسيدن به يك درصد از مخاطبان تعريف مي شود. قبل از قرار دادن يك آگهي در يك آگهي CPP آنلاين ، لازم است كه در مورد ميانگين تحقيق كنيد و درباره آمار كاربران بيشتر بدانيد. لازم است تأييد شود آيا افرادي كه از سايت بازديد مي كنند به محصول علاقه مند هستند ، بنابراين به مهارتهاي تحقيق و رسانه نياز است. اندازه گيري اثربخشي يك تبليغ آنلاين با مقايسه هزينه دسترسي به مخاطبان با مزاياي تبليغات انجام مي شود.
تبليغات CPA چيست؟
تبليغات CPA مخفف عبارت غير مجاز مي باشدt per Action يا غير مجاز مي باشدt per Acquisition است. اين روش ساده تري براي اندازه گيري نتايج است ، زيرا كاربران بايد براي كسب درآمد اقدام كنند. برخي از كمپين هاي سرب هزينه هر سرب را اندازه گيري مي كنند و سپس آن را به CPA تبديل مي كنند. چقدر سرب براي توليد فروش مورد نياز است. وقتي مشتري اقدام مي كند چقدر پول مورد نياز است. اين يك روش ساده است و تبديل هايي را كه به دست نمي آيند اندازه گيري مي كند.
آيا مطمئن هستيد كه CPA شما كار مي كند؟
بسياري از شركت هاي CPA در اينترنت با شركاي مختلف وجود دارند. در بين آنها تازه ازدواج كرده و فروشنده اي پيش مي روند ، بنابراين انتخاب حقوق و دستمزد مناسب حركت درستي است و براي شركت بسيار مهم است. برخي از اين شركا از CPP به عنوان روشي براي تبليغات استفاده مي كنند تا با نمايش آگهي هاي شركت از طريق تبديل درآمد كسب كنند. اين تبليغات در جايي كه تبليغات مي روند كنترل نمي شوند ، اما حداقل فروشنده مجبور نيست در بازار تحقيق كند. از آنجا كه آنها فقط به CPA براي تبديل يا هدايت پرداخت مي كنند ، ريسك مربوط به اين نسبت به تبليغات CPP كمتر است.
مزاياي تبليغات CPP
بسياري از كارشناسان گفته اند كه اگر شركت ها بستر آنلاين را انتخاب كنند كه مي خواهند به مخاطبان مورد نظر خود برسند ، هزينه فروش تبليغات CPP كمتر خواهد بود. با اين حال ، اگر تحقيقات بازار دست كم گرفته شود ، فقط اتلاف وقت و زمان است. براي دريافت پاسخ به بحث ، لازم است دو روش مختلف را در نظر بگيريد و پاسخ را اندازه گيري كنيد: CPP در مقابل CPA در تبليغات.
منبع :
CPP در مقابل CPA در تبليغات