تعدادي از مزاياي آشكار براي بازاريابان كه از برنامه هاي فيس بوك براي تبليغ مشاغل خود استفاده مي كنند وجود دارد. يكي از بزرگترين مزاياي شركت هاي بزرگ و كارآفرينان اين است كه به جاي تكيه بر SEO ، سازمان خود يا حضور آنلاين خود را از طريق بازاريابي وابسته ارتقا دهند (كه مي تواند …
منبع :
نحوه استفاده از برنامه فيس بوك براي تبليغ باراني تجاري
نحوه استفاده از برنامه فيس بوك براي تبليغ باراني تجاري https://ijmarket.com/blog/نحوه-استفاده-از-برنامه-فيس-بوك-براي-تبل/ https://ijmarket.com/blog/نحوه-استفاده-از-برنامه-فيس-بوك-براي-تبل/#respond ايجي ماركت Mon, 16 Aug 2021 07:30:11 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/نحوه-استفاده-از-برنامه-فيس-بوك-براي-تبل/
تعدادي از مزاياي آشكار براي بازاريابان كه از برنامه هاي فيس بوك براي تبليغ مشاغل خود استفاده مي كنند وجود دارد. يكي از بزرگترين مزاياي شركت هاي بزرگ و كارآفرينان اين است كه به جاي تكيه بر SEO ، سازمان خود يا حضور آنلاين خود را از طريق بازاريابي وابسته ارتقا دهند (كه مي تواند …
منبع :
نحوه استفاده از برنامه فيس بوك براي تبليغ باراني تجاري
تعدادي از مزاياي آشكار براي بازاريابان كه از برنامه هاي فيس بوك براي تبليغ مشاغل خود استفاده مي كنند وجود دارد. يكي از بزرگترين مزاياي شركت هاي بزرگ و كارآفرينان اين است كه به جاي تكيه بر SEO ، سازمان خود يا حضور آنلاين خود را از طريق بازاريابي وابسته ارتقا دهند (كه مي تواند كار دشواري باشد. مخصوصاً براي مشاغل جديد بدون منابع مالي قابل درك است. استخدام مشاور SEO) ) يكي ديگر از مزاياي استفاده از برنامه فيس بوك براي تبليغ يك محصول يا كسب و كار از طريق بازاريابي ويروسي ، توانايي آن در ايجاد ترافيك فوري بدون نياز به منتظر ماندن موتورهاي جستجو براي فهرست بندي محتواي سايت و ايجاد پيوندها به آن زمان است. البته ، بازاريابان ماهر مي توانند راه هايي را براي اطمينان از پياده سازي آنها در سئو و همچنين بازاريابي ويروسي بيابند.
حالا به خاطر خبر بد. شركت هايي كه سعي مي كنند از برنامه هاي فيس بوك براي بازاريابي ويروسي استفاده كنند ، متوجه خواهند شد كه شانس آنها براي دستيابي به موفقيت فوري مانند گذشته نيست. آنها تعدادي برنامه دارند كه بايد با آنها رقابت كنند و بسياري از كاربران فيس بوك سعي نمي كنند برنامه هاي تصادفي بسازند ، به خصوص اگر شخصي را كه از آنها دعوت كرده است استفاده كنند ، نشناسند. بازاريابان همچنين بايد با خود صادق باشند كه چگونه برنامه مي تواند به ترويج تجارت آنها كمك كند. اگر كاربران برنامه مجبور به ديدن وب سايت شركت يا تماس براي خريد محصولات يا خدمات نيستند ، توسعه دهندگان وقت خود را تلف مي كنند. نگراني اصلي در مورد استفاده از برنامه هاي فيس بوك اين است كه ترافيك آنها محدود به عمر برنامه است.
استفاده م applicationsثر از برنامه هاي فيس بوك براي تبليغ محصولات جديد هيجان انگيز يا ايجاد مشاغل جديدي كه ايجاد كرده اند واقعاً به سازماندهي خوب و كار سخت نياز دارد. چند استراتژي ساده اما بسيار مهم وجود دارد كه توسعه دهندگان برنامه فيس بوك براي فروش محصولات خود يا تبليغ كسب و كار خود بايد از آنها استفاده كنند: بدانيد چه موقع از برنامه هاي دعوت اجباري براي برنامه ها استفاده كنيد: شركت هايي كه برنامه Happy Hour را راه اندازي كردند از كاربران خواستند تا ديگران را براي تبليغ محصولات خود دعوت كنند. دريافتند كه استراتژي آنها بسيار مثر است. البته خيلي زود مشاغل ديگري نيز وجود داشت. متأسفانه ، اين استراتژي با همه استراتژي ها كار نمي كند.
باور كنيد يا نه ، بسياري از كاربران تنبل نيستند كه دو دقيقه را براي دعوت برخي از دوستان خود به استفاده از برنامه اختصاص دهند و واقعاً از استفاده از آن در يك ثانيه منصرف مي شوند تا آنها را وادار به خواندن موضوع كند. بهترين راه حل اين است كه سازندگان بدانند مخاطبان مورد نظر براي برنامه و شركتشان چه كساني هستند و بدانند كه آيا پس از مجبور كردن آنها به دعوت دوستانشان كشته مي شوند يا نه. در اين صورت ، شركت ها بايد بدانند كه آنها را مجبور به دعوت از دوستان خود براي استفاده از برنامه در وهله اول نمي كند.
اگر برنامه را دوست دارند ، آنها با خوشحالي دوستان خود را دعوت مي كنند تا از آن استفاده كنند (و مهمتر از همه ، براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد تجارت و محصولات فروشنده به وب سايت شركت مراجعه كنيد.) از اطلاعات با دقت استفاده كنيد: اطلاعات نه تنها به كاربران يادآوري مي كند كه ادامه دهند با استفاده از برنامه ، آنها همچنين دوستان خود را تشويق مي كنند كه در صورت ظاهر شدن اين فيدها روي ديوار آنها ، از آن استفاده كنند. اما اگر برنامه از اطلاعات زيادي استفاده كند ، كاربران احساس مي كنند هك شده اند و ممكن است برنامه را لغو كنند. اطمينان حاصل كنيد كه برنامه آنها را تشويق مي كند تا از وب سايت شركت ديدن كنند يا محصولات آن را خريداري كنند.
البته ، برنامه بايد نام برنامه و لوگو را داشته باشد كه براي استفاده از آنها معني دار به نظر مي رسد. همچنين يافتن راه هايي براي ارتباط برنامه با شركت براي تسهيل خريدهاي بعدي مزيت محسوب مي شود. اين را مي توان با ارائه بليط از طريق برنامه يا ملزم كردن كاربران به وب سايت شركت براي پيدا كردن اطلاعات در مورد استفاده از برنامه به روشي م effectiveثرتر انجام داد. باز هم ، نبايد از اين تاكتيك ها بيش از حد استفاده كرد. از همه مهمتر ، افراد زيادي را دعوت كنيد و آنها اميدوارند از برنامه شما لذت ببريد: به هر حال ، شركت ها هرگز نمي دانند چه كساني ممكن است بخواهند از اين برنامه استفاده كنند و به افزايش فروش يا بهبود كسب و كار خود كمك كنند.
منبع :
نحوه استفاده از برنامه فيس بوك براي تبليغ باراني تجاري