تاثير رفتار والدين بر آينده تحصيلي فرزندان

به جامع ترين وبگاه تخصصي پزشكي و سلامت خوش آمديد.

تاثير رفتار والدين بر آينده تحصيلي فرزندان

۱۳ بازديد

نتايج يك مطالعه علمي در آلمان نشان داد كه چگونه والدين مي توانند در ايجاد انگيزه ، آماده سازي و ايجاد انگيزه براي يادگيري فرزندان با رفتار خود ، به آنها كمك كنند تا از ايده هاي معمول مانند انجام كارهاي خانه فراتر روند. به گزارش تيتر نيوز ، تيمي از متخصصان دانشگاه فني مونيخ …

تاثير رفتار والدين بر آينده تحصيلي فرزندان https://titr-news.ir/2021/06/تاثير-رفتار-والدين-بر-آينده-تحصيلي-فرز/ تيتر نيوز Mon, 21 Jun 2021 08:55:24 0000 اجتماعي https://titr-news.ir/2021/06/تاثير-رفتار-والدين-بر-آينده-تحصيلي-فرز/ نتايج يك مطالعه علمي در آلمان نشان داد كه چگونه والدين مي توانند در ايجاد انگيزه ، آماده سازي و ايجاد انگيزه براي يادگيري فرزندان با رفتار خود ، به آنها كمك كنند تا از ايده هاي معمول مانند انجام كارهاي خانه فراتر روند. به گزارش تيتر نيوز ، تيمي از متخصصان دانشگاه فني مونيخ …

نتايج يك مطالعه علمي در آلمان نشان داد كه چگونه والدين مي توانند در ايجاد انگيزه ، آماده سازي و ايجاد انگيزه براي يادگيري فرزندان با رفتار خود ، به آنها كمك كنند تا از ايده هاي معمول مانند انجام كارهاي خانه فراتر روند.

به گزارش تيتر نيوز ، تيمي از متخصصان دانشگاه فني مونيخ نتايج 18 مطالعه مقياس بزرگ و 1700 مطالعه فردي ديگر را ارزيابي كردند و نتيجه گرفتند كه نگرش والدين و مسائل يادگيري رفتاري بر عملكرد و انگيزه كودكان تأثير مي گذارد. يادگيري و مطالعه.

وقتي والدين در خانه درباره فرزندانشان در مورد انتظارات آموزشي ، توانايي ها ، سرگرمي ها يا اهميت تحصيل در زندگي شخصي يا اجتماعي خود صحبت مي كنند ، تأثير عميقي در ذهن كودكاني كه درباره مدرسه صحبت مي كنند دارند. يا كمك كردن با مشق شب

به عبارت ديگر ، با اين نگرش نسبت به والدين ، ​​كودكان در مورد معنا و مفهوم آموزش فكر مي كنند و با انگيزه يا اشتياق دروني انتخاب مي كنند.

هولتزبرگر ، مدير تحقيق در دانشگاه فني مونيخ ، گفت: “بيش از همه ، نياز به روشن شدن مسائل انتظار آموزش براي كودكان وجود دارد.”

وي تأكيد كرد: فضاي مناسب براي يادگيري ، مراجعه به كتابخانه و كتابخواني همه خوب است ، اما در مقايسه بايد گفت كه تبادل نظر با كودكان در مورد اهميت يا هدف آموزش مثر است.

دستورالعمل وي اين است كه والدين و فرزندان بايد در مورد چشم انداز آموزشي ، توانايي ها ، علايق يا مضرات فرزندان در اين يا آن درس با يكديگر صحبت كنند. مواردي از قبيل اينكه هدف از اين كارها چيست ، چه گزينه هايي را دوست دارند ، با چه مشكلي روبرو هستند يا چه امكاناتي براي انتظارات آنها در دسترس است.

به گفته دويچه وله ، هولتزبرگر مي گويد: “كودكان بايد تشويق شوند تا در اين مناطق مشاركت فعال داشته باشند ، و پاداش يا جريمه براي تحصيل ، رضايت يا عدم رضايت و تشويق يا مجازات نبايد فقط بر اساس لياقت وي باشد.”

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.